Cara Tambah Like Fanpage FB Percuma



Tahukah anda cara paling mudah untuk mendapatkan “LIKE” secara PERCUMA untuk fanpage anda? Mungkin anda masih lagi mencari sehingga kini di mana anda tak perlu membayar dan dapatkannya secara percuma sahaja.

Di sini anda akan diajar cara untuk mendapatkan bukan sahaja LIKE fanpage, malah viewerwebsite, facebook followe, twitter follower, status like dan banyak lagi secara PERCUMA sahaja. Anda boleh letak target negara mana anda suka. Contohnya jika anda mahukan Malaysia sahaja, anda boleh target Malaysia sahaja. Bagus kan ? Nak tahu caranya ? Jom follow cara di bawah ini dan anda dinasihatkan sentiasa kekal aktif.

 STEP 1 : Masuk SINI <————- klik

 STEP 2 : Klik pada Registration di bahagian atas sekali (bawah kotak email dan password)

 STEP 3 : Isikan butiran dia minta dan system akan hantar email pengesahan selepas siap, sila check email anda dan klik pada link yang diberi.

 STEP 4 : Masuk semula ke laman AddMeFast dan anda boleh klik add site/page dan masukkan page, twitter, fb atau website anda dan tetapkan target berapa banyak orang akan dapat point bila LIKE fanpage anda atau view website anda.

 STEP 5 : Untuk kumpul point, sila kekal aktif dengan akaun anda. Setiap hari anda boleh claim 150 point secara percuma dengan klik pada Daily Bonus tetapi syaratnya adalah anda perlu klik atau view iklan orang lain sebanyak 20 kali.

 STEP 6 : Luangkan beberapa masa untuk kumpul point dengan LIKE fanpage orang lain atau view website ataupun follow twitter/FB orang lain. Dicadangkan supaya anda pilih yang menawarkan 9 Point untuk sekali klik supaya anda akan dapat lebih bnayak point.

 Layari : AddMeFast sekarang !!